Sain tunnustuksen NeuleNirvanan Letulta. Kiitos Lettu tunnustuksesta.: 

Kaunis%20blogi%20-%20tunnustusKIKI%20%28

Tunnustuksen säännöt ovat:
Minun pitää kertoa itsestäni kahdeksan paljastavaa asiaa ja jakaa tunnustus eteenpäin kahdeksalle blogin pitäjälle.  Heidän tulee kopioida kuvasymboli.

1. Olen onnellinen kuuden lapsen mummi.
2. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä.
3. Asun mieheni kanssa kaksin.
4. Minulla on aina kamera matkassa, tykkään kuvata kaikkea kaunista ja kivaa.
5. Olen iltavirkku ja aamutorkku, silloin kun aika sen sallii...
6. Olen maksasiirrokas.
7. Olen kirppisfriikki.
8. Vaikeista sairauksista huolimatta, olen onnellinen jokaisesta alkavasta päivästä.

Haluan jakaa tämän seuraaville blogeille eli niiden pitäjille:

1. Na-Tan blogille

2. Hallatarelle

3.Kaisan Kerällä blogille

4. Anskun gallerialle

5. Nelmille

6. Ilonan Värjärin pata blogille

7. Kaarille