Sain Tanjalta  (Anni Tannin elämää), tällaisen haasteen

Tässä tehdään nyt sellaista mitä ei yleensä tehdä ja jos vaikka tehdään, niin ei sanota ääneen. Tälläinen teksti pitäisi säilyttää varmassa paikassa ja lukea aina tarvittaessa. Sitä pitäisi päivittää myös säännöllisesti. Omat hyvät puolet on hyvä muistaa!

Minä haastan mukaan Hilin, Katjuskan, ja Katrin!! =)

1. Olen positiivinen.

Ajattelen tiukan paikan tullen asioita positiiviselta kantilta. Heti ei kannata heittää pyhettään nurkkaan. Elämä kantaa, kun heittäytyy sen kannettavaksi.

2. Olen avoin ja rohkea

Minulla on avoin luonne. Joskus tuntuu, että olen aivan liiankin avoin. Haluan puhua ihmisille avoimesti omista asioistani ja siten myös haluan kumota ennakkoluuloja. Avoin luonne auttaa ehkä muita selviytymään samankaltaisista vastoinkäymisistä.

3. Olen hyvä ystävä ja avulias

Minulla on paljon ystäviä ja myös hyviä ystäviä. Yhteisten kokemusten kautta on syntynyt kiinteitä yhteyksiä. Haluan auttaa myös näitä ystäviäni, kun tuntuu elämä murjovan. Itse vaikeita kokeneena, olen oppinut ymmärtämään paljolti myös toisten tuskaa. "Sillä jokainen, joka apua saa, sitä joskus tajuu myös antaa".

4. Kirjoittaminen on vahvin alueeni.

Kirjoittaminen on mieleisin ilmaisumuoto minulle. Kirjoittelen aika paljon myös potilasjärjestöjen lehtiin. Tykkään kirjoittaa niin paljon, että joskus tekee tarinaa pienistäkin jutuista suuria: Koulussa tein kalosseista seitsemän sivua tarinaa :)) Minulla on näköjään visuaalinen muisti ja siksi myös kirjoituksen näkeminen auttaa minua muistamaan paremmin asioita.

5. Olen taiteellinen ja osaan tehdä käsilläni

Olen omalla tavallani taiteellinen. Maalailen tauluja, askartelen, tekstaan ja teen onnittelukortteja, kun sille päälle satun. Osaan myös ommella ja virkata sekä kutoa, jos vaan innostusta riittää. Tykkään näperrellä kaikkea käsilläni.

Kun tämä itsensä kehuminen on niin vaikeaa, niin tässä on mun versioini tästä.