Marjukka ja Harakka haastoivat minut mukaan tähän parisuhdekyselyyn.

 

 

Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?
Tutustuttiin aika nuorena toisiimme, kun likkakaverini kanssa kiertelimme paikkoja ja sattumalta nähtiin pari kiinnostavan näköistä kundia. Alkuunsa se oli sellaista ensi-ihastumista ja sitten vasta ajanpäästä kerran sattumalta menin erään ystäväni kanssa moikkaamaan tätä ihastusta. Siitä se sitten alkoi se seurustelu eli tunnettiin ehkä parisen vuotta toisemme, ennen kuin aloimme seurustelemaan.

Kuka pyysi ketä ulos?
En nyt muista miten se meni, mutta luulen, että mieheni pyysi minua ulos. Hän oli lähiaikoina menossa inttiin ja päivät kävivät aika vähiin ennen lähtöä.

Kuinka vanhoja olette?
Minä olen piirua vaille 55 ja mies täyttää kohta 56.

Kumman sisaruksia näette enemmän?
Minun sisaruksiani kyllä, sillä miehellä on kaksi siskoa, joista toinen ei halua olla tekemisissä muiden kanssa. Sitten on kaksi vammaista veljeä, jotka ovat keski-Suomessa hoitolaitoksessa. Yksi veli taas asuu pohjoisessa, joten on vain yksi sisko, jota silloin tälllöin tapaamme.

Onko teillä yhteisiä lapsia?

Meillä on tytär ja poika.

Entä lemmikkejä?
Meillä ei ole lemmikkieläimiä.

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?

Tulipa paha....ehkä olemme niin yhteen kasvaneet, kun olemme pian olleet aviossa 35 vuotta.

Kävittekö samaa koulua?
Emme käyneet.

Oletteko kotoisin samasta kylästä?
Emme ole!

Kumpi on älykkäämpi?

Ehkä itse olen enemmän kouluja käynyt, mutta monessa asiassa mies on viisaampi ja tietää vastauksen.

Kumpi on herkempi?
Molemmat omalla tavallaan. 

Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?

Joskus innostumme käymään ulkona syömässä ja yleensä käymme silloin kiinalaisessa.

Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?

Taitaa olla Tukholma.

Kummalla on hullummat eksät?
Kummallekin tämä on ensimmäinen liitto, joten eksiä ei ole, jollei ota huomioon aiempia seurustelusuhteita ja niistä on paha mennä sanomaan.

Kummalla on pahempi temperamentti?

Täytyy kai tunnustaa. :)

Kumpi laittaa ruoan?

Minä etupäässä,mutta joskus saan miehenkin tekemään jotain.

Kumpi on sosiaalisempi?
Minä olen sosiaalisempi, mies on hiljaisempi luonteeltaan.

Kumpi on siisteysintoilija?
Ei kyllä kumpikaan, mutta jos siivoa täytyy niin ehkä minä siihen paremmin otan ka
ntaa.

Kumpi on itsepäisempi? 

Minä luulen, että olen.

       
Kumpi vie suuremman osan sängystä?

Mies vie kyllä suuremman tilan. o


Kumpi herää aikaisemmin?

Mies herää aiemmin, kun menee töihin. Minä jään yleensä vielä nukkumaan.


Missä ensimmäiset treffinne olivat?

Ehkä Malmin lentokentällä.

Kummalla on suurempi perhe?
Minulla.

Saatko usein kukkia?

Eipä ole tainnut kuin pari kertaa 35 vuoden aikana ilmaantua.

Kumpi on mustasukkaisempi?
Mieheni.

Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?
Hyvin pian kun aloimme seurustelemaan. Tammikuussa aloitimme seurustelun ja maaliskuussa menimme kihloihin.

Kumpi syö enemmän?

Mies varmaan syö jonkin verran enemmän.

Kumpi pesee pyykit?
Minä pesen ja luulen, ettei mies osaisi ehkä pestäkään pyykkiä. Kerran aikoinaan pesi hienopyykin valkopyykkinä ja arvata saattaa mitä siitä tuli.

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?

Minä olen ja mies kun osti läppärin, niin huutelee vähän väliä, että mitä tuohon tuli tai tuutko auttamaan. :)

Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?
Mies., sillä minulla ei ole ajokorttia.

 

Haastan Kaisan, Jantan ja Meemun mukaan tähän parisuhdekyselyyn.