1241999126_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tervetuloa mukaan pinkille kierrokselle.

Näin Inkivääri kuvaa pinkkiä:

Värisilmäni on absoluuttinen - niin päin, että en ole varma mikä väri on mikäkin perusvärien ulkopuolelta.  Niinpä roosa oli hempeää vaaleanpunaista, pinkki on minulle tummempi siniseen vivahtava vaalea punainen.

Toivottavasti kaikille sopii, että teemme oman näkemyksemme annetusta väristä?!?  Huomasin nimittäin viime viikolla, että jollekulle muulle roosa ja pinkki olivat sama asia ja vaaleanpunaiseksi kai pinkki kääntyy englannista suomeen?  Tätä minun pinkkiäni olen kuullut myös fuksianpunaiseksi sanottavan, ei nyt vaan sattunut fuksioista yhtään lähikuvaa olemaan vaikka tätä sävyä ovenpielusfuksioistani kyllä löytyy:)

1242598198_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Nämä ensimmäiset värikollaasit, joihin olen osallistunut...suosivat  kyllä vallan minua. Vaaleanpunaisen jälkeen kun heti tuli pinkki. Tämä pinkki on kakkos suosikkini värivalinnoissani.

Kuvasta löytyy pinkkejä kukkasia: ruusu, ruusumalva, bioni. Itse pukeudun välillä pinkkiin. Siskolle tein viime vuonna pinkin boleron. Lisäksi varastosta löytyy pinkkiä lankaa. Olen tehnyt pinkkejä ystävänpäiväkortteja. Pinkki liina on munanleikkurin alla, joten pinkki sydän löytyy siitä. Lisäksi omistan pinkin keilapallon ja sen kuljetukseen olen hankkinut pinkin putkikassin.

Pinkistä löytyi jälleen. Ehkä kaikki värit eivät ihan oikein tule kuvissa esiin, mutta kutakuinkin pinkkiä ovat kuitenkin.