Olen tässä jonkin aikaa katsesellessani mm. leivontablogeja, huomannut että siellä liikkuu joku muukin Tarjuska, todennäköisesti blogiton. Jossain vaiheessa olikin jo joku tuttu hieman närkästynyt "kaksinaamaisuudestani". Olin hieman ällikällä päähän lyöty, sillä en ollut edes käynyt kyseisissä blogeissa. Nyt ajattelin vain tarkentaa, että minä olen minä, enkä joku muu kaimani. Ensinnäkään ein esittäydy muiden blogaissa pelkällä nimimerkillä, vaan käytän aina blogiosoitettani linkkinä. Jos johonkin kirjoitan ilman linkkiäni, niin se on sellainen blogi, johon ei voi jättää muuten viestiä kirjautumatta kuin anonyyminä. Silloin kirjoitan tekstiin oman käyttäjänimeni.

Lisäksi en kommentoi tällä nimellä mihinkään keskustelupalstojen juttuihin. Sieltäkin löytyy pilvin pimein, samaa nimimerkkiä käyttäviä.
Toki blogiessa voi olla vaikka kuinka paljon saman nimisiä käyttäjiä, mutta joskus sitten tulee yhditäneeksi samannimiset toisiinsa ja toivottavasti tunnistatte minut ja oman tyylini.

HUOMASITKO MUUTEN TÄMÄN:

Koska vuodatus.net:n käyttäjien ja kävijöiden taustatiedot ovat ylläpidolle hyvin hämärän peitossa, pyytäisin kaikki käyttäjiä täyttämään tämän kyselyn. Kyselyyn vastaaminen vie noin 15 sekuntia ja kysyttävät asiat ovat hyvin yksinkertaisia.

Linkkiä kyselyyn saa levittää eteenpäin blogissaan, ja tämä onkin suotavaa jotta kyselyyn vastaisi mahdollisimman moni ;)

Käykäähän vastaamassa Tuomaksen kyselyyn!!!