Minulle on lahjoitettu  Kati :n tekemä nappi. Nelmi lahjoitti tämän minulle.

823064.jpg

Tämän napin haluan lahjoittaa Katrille. Katrin kanssa ollaan treffattukin jo pari kertaa ja vietetty mukavia lankaostosreissuja. Katrilta saa tarvittaessa neulontaan liittyvää apua. Katjalle haluan myös lahjoittaa tämän napin. Katjankin kanssa ollaan samoin treffattu ja koluttu Novitan myymälät sekä muita Hesan lankakauppoja.Katjan kanssa blogituttavuutemme on alkanut jo aivan alkumetreillä. Marsulle tahdon myös tämän napin antaa. Hän omalla pirteällä olemuksellaan on valmis auttamaan ja tsemppaamaan meitä muita kaikenmaailman hassutuksiin mukaan. Ensitapaamisemme oli meillä, kun tutustuttiin toisiimme ja tehtiin pullukkaenkeleitä. Tahdon myös tämän  napin antaa MarLille. MarLi on empaattinen blogiystävä,  jonka kanssa treffasimme kesälomaaikaan ja teimme kivoja ostoskäyntejä sekä vietettiin mukavia hetkiä yhdessä. Tämän napin haluan antaa myös Tanjalle, jonka kanssa ollaan vaihdettu sähköposteja ja Tanja lähetti mulle alkukesästä (ihan muuten vaan) ihanan kassin, kun se vaan oli mun värinen. Tanjan kanssa emme ole treffanneet, mutta se ystävyys välittyy blogin kautta. Näin on myös monen muun kohdalla, mutta tiedätte ketä tarkoitan. Olette minulle tärkeitä ja ihania blogiystäviä kaikki.
Harmi kun Tiuli lopetti bloggaamisensa. Hänelle olisin ennen kaikkea tämän napin halunnut ojentaa. Hallatarta olen huomioinut viimeaikoina, vaikka hän kyllä tämänkin napin olisi ansainnut. Täytyy välillä huomioida kai muitakin.

...ja toinen nappi on näitä vastaan eli

823219.jpg

Tätä pääkalloa en kyllä tähän hätään osaa mennä kenellekään jakamaan.
Huumorilla ihmiset HUUMORILLA!
ps. Routa...sinua kaivataan arpajaispalkinnon yhteystietojen vuoksi. Laitahan sähköpostia. :)