Olen otettu...Jantta antoi minulle ihanan palkinnon....briljantteja jaossa. :)

1699786.jpg

    Kiitos Jantta!

Olen edelleen kiitollinen, sillä sain toisen briljanttisen tunnustuksen Nukelta!

1699786.jpg

Kiitos Nukke!


Tämä tuntuu kyllä jo ylenpalttiselta arvostukselta, kun kolmas briljanttinen tunnustus tuli blogilleni ja sen antoi Harakka. Kiitos nöyrimmästi!

1699786.jpg

Kiitos Harakka!

Lisää briljantteja jaossa, joten tämähän menee aivan mahdottomaksi ja kohta tunnen itseni upporikkaaksi, sillä minulla on näin kallisarvoisia ystäviä, jotka näin ihanasti minua muistaa. Leenalta sain tämän.

1699786.jpg

Kiitos Leena!

Here the rules:
Säännöt:

1. The winner can put the logo on his/her blog./ Voittaja voi laittaa logon blogiinsa.


2. Link the person you received your award from./ Linkitä siihen blogiin, josta palkinnon sait.


3. Nominate at least 7 other blogs./ Nimeä vähintään 7 muuta blogia palkinnon saajiksi.


4. Put links of those blogs on yours./ Laita noiden blogien linkit sivullesi.


5. Leave a message on the blogs of the boys/girls you've nominated./ Jätä viesti blogeihin, jotka nimesit voittajiksi.

I give an Award to:
Annan palkinnon seuraaville:

1. Hallatar

2. Savisuti

3. Anitta

4. Marjukka

5. MarLi

6. Iidasanttu

7. Nelmi

Oli tosi vaikea valita kenelle annan.Tämän ansaitsevat niin monet lukijani...tässä brinjantteja teille kaikille!

1699906.jpg



Edit! (4.7.2008): Lisäsin vielä toisen briljanttitunnustuksen, jonka sain Nukelta.

   Edit (5.7.2008): Lisäsin kolmannen tunnustuksen, jotka sain Harakalta ja            Leenalta..

En ehdi tässä enempää jakamaan näitä tunnustuksia, mutta jos jollain teistä lukijoistani ei vielä tätä tunnustusta ole, niin toki voitte sen täältä napata, sillä olette kaikki näiden briljanttien arvoisia. Kiitos kun käytte täällä blogissani.

Edit: (21.7.2008):
Pikakäännös lomalta takaisin ja olin saanut vielä lisää briljantteja. Olen ihan hämilläni, että kuinka minua on näin runsain mitoin huomioitu. Kiitos vielä tuhannesti Paulalle näistä briljanteista. Hauskaa havaita, että hiljaisemmatkin kävijät arvostavat näin suuresti blogiani. Niiaa niksautan vielä toistamiseen ja lisää tuonkin jalokiven lisää tähän postaukseeni. Olette kaikki oikeita jalokiviä. :)

1699786.jpg

Tämän briljantin haluan antaa kaikille lukijoilleni, jotka eivät ole sitä vielä muualta saaneet. Olette kaikki tämän arvoisia. Kiitos teille!