Minulla on ongelma! Onko se henkilökohtainen, ehkä on ja ehkä ei...Ongelma näkyy blogissani. Olen ehkä alkujaan kirjoitellut kategorioitani vahingossa isolla ja pienellä alkukirjaimella, ilman että olisin automaattisesti valinnut valmiin kategorian. Joka tapauksessa blogini kategorioista suurin osa on tuplaten sivustollani.

Kysymys kuuluukin, että miten pystyn muuttamaan tai poistamaan nuo pikkukirjaimilla alkavat kategoriat....ilman, että muuttaisin kaikkien kirjoitusteni kategorioita?

Muokkasin kategorioita siten, että korjasin hallintasivullani niihin isot alkukirjaimet. Kuitenkin kirjoittaessani postausta, näkyy hallintasivun laidassa kategoriat kahdella tapaa. Jotenkin se ärsyttää ainakin minua ja nyt mietin miten minun pitäisi toimia, jotta saisin sivustoni jotenkin siedettävän näköiseksi. On miltei mahdoton käydä jokaista postausta läpi yksitelle, koska niitä on lähes 90 sivua ja jokaisessa sivussani hallintasivulla on parikymmentä postausta. Lisäksi samat postaukset näkyvät kummassakin kategoriassa, huolimatta millä alkukirjaimella kategorianimen olen kirjoittanut.

A-P-U-V-A!

Edit 18.1.2009, klo 0:52:

Hip-hei ja hurraa! Minä ratkaisin ongelman. Ei siinä auttanut muu kuin käydä kirjoitukset aukeama kerrallaan läpi ja sitten mä sen hokasin. Kirjoitusten kategoriat näkyi siellä siten, miten ne oli kirjoitettu ja merkattu. Sieltä sitten noukin pienillä alkukirjaimilla kirjoitetut postaukset auki ja vaihdoin kategoriaa. Lopulta ne tyjät kategoriat sitten häipyivät blogin näytöltä. Jes, nyt ne kategoriat näyttävät siltä, miltä pitääkin. Anteeksi vielä haamupäivitykseni, sillä niitä nyt varmaan tuli aika paljon, kun sähläsin täällä ja jouduin tallentamaan kirjoituksiani uudelleen. Oppia ikä kaikki. :)