Tässä sitten ensimmäinen tekemäni nappi, jos haluatte liittää sen blogiinne. Toivottavasti tuli tehtyä oikealla tapaa..

Edit:
Lisäsin vielä toisenkin napin:

...en ole niin haka näissä asioissa, mutta kelpaako? Teen paremmalla ajalla sitten uuden ja ehomman.

































Kommentit