Runsas viikko sitten tein tuotevalituksen vispi-gremestä. Yritin vatkata sitä vaahdoksi lähes puoli tuntia ja aina se vaan oli löysää velliä. Lopulta oli uskottava ettei se vaahtoudu ollenkaan. Harmitti, sillä kakku piti viedä tilaisuuteen ja aika oli kortilla. Tarkoitus oli vatkata vaahto kotona, täyttää se pursotinpussiin ja paikanpäällä vasta pursottaa kakun reunalle. Ainoaksi vaihtoehdoksi jäi ottaa jääkaapista kaksi viimeistä tölkkiä, olettaa että ne olivat parempaa, toista erää. Onneksi olivatkin, sillä muuten olisi tullut tosi kiire lähteä paikanpäällä kaumpaa hakemaan uutta kermaa.

Laitoin heti samana päivänä sähköisen palautteen yritykselle, mutta en kuullut mitään asiasta lähes viikkoon. Lopulta laitaoin sähköpostitse kyselyn, että onko palautteeni tullut ja sain vastausviestin, jossa kerrottiin että ruuhkan takia palautteisiin voidaan vastata vasta kolmen viikon päästä. Muutaman tunnin päästä tuli sähköposti, jossa ilmoitettiin, että palautteeseen on vastattu ja postista on tulossa korvauksena tuotepaketti.

Viime viikolla sitten Itellan mies pimputti ovikelloa aamutuimaan ja ihmettelin, että kukahan meille niin aikaisin tulee. Ovisilmästä tirkistelin ja sinipukuinen mies siellä näytti seisovat. Oven avattuani, eteeni tuli iso pahvilaatikko ja pyydettiin kuittausta. Innoissani aukaisin laatikon ja kas, mitäs sieltä löytyikään....

Laatikosta ei löytynyt kyllä mitään makeaa, mutta ihan hyvää korviketta kermalle ja varmaan sen menetetyn vitosen edestä. Siellä oli lasagnentekoon tarvittavat kuiva-aineet, kasvisliemikuutioita, ranskalaista sipulikeittoainesta pari pussia, teetä paketti ja Turun sinappia.  Täytynee kokeilla joku päivä lasgnen tekoa...itse en ole sitä aiemmin tehnytkään.

Aina siis kannattaa valittaa, jos ei saa rahoilleen vastinetta.