Viikolla on kolahtanut postilaatikosta sekä olen saanut muualtakin ihania kortteja. Täytyy ihan laittaa näytille jääkaapin oveen laittamani kortit.

Kortit piristivät viikkoani ja lisäksi on yksi ylimääräinen kortti, jonka sain viime pyhän tanssireissulta...sydämellä annettu sekin. Yllättynyt

Ihania ystävänpäivätoivotuksia tuli myös tekstareina:

- "Monet ihmiset tulevat elämäämme, mutta viipuvät vain hetken.Vain todelliset ystävät jättävät jälkensä sydämeemme."

- "Ystävät ovat kuin lyhdyt polun varrella. Ne valaisevat elämän tiellä. Jotta olisi helpompaa kulkea."

- "Piirsin kuvan. Siihen silmät, jotka nauravat ja suun joka hymyilee. Piirsin korvat, jotka jaksavat kuunnella ja sydämen, joka välittää. Piirsin ihmisen, joka on minulle tärkeä. Piirsin Sinut. "

-"Ojenna oikea käsi eteen, tee sama vasemmalle. Kierrä oikea käsi itsesi ympäri, tee sama vasemmalle. RUTISTA! Hyvä! Halaukseni on tullut perille. "

-"Ystävyys on kuin aarre kultainen, vaali sitä huolella ja pidä hyvää huolta - se loistaa sulle ainiaan, petä ei milloinkaan, vaan antaa hyvää mieltä."

Äsken tuli ystävältäni Maijalta tämä ihana lastenlauluvärssy "Minun ystäväni":

 

MINUN YSTÄVÄNI ON KUIN VILLASUKKA,JOKA TALVELLA LÄMMITTÄÄ,

MINUN YSTÄVÄNI ON KUIN NIITYN KUKKA,JOKA SAA MINUT

HYMYILEMÄÄN.

OTA KÄDESTÄ KIINNI,TULE KANSSANI RANTAAN,VIEN SINUT

KATSOMAAN,

MITEN AURINKO LASKEE PUIDEN TAAKSE JA SAA TAIVAAN PUNER-

TAMAAN.

MINÄ OLEN VIELÄ PIKKUINEN, JA SIKSI TAHTOISIN

OPPIA TÄÄN MAAILMAN PALJON PAREMMIN.

JA KUN MÄ SITTEN JOSKUS OLEN AIKUINEN, NIIN TOIVON ETTÄ

OPPIMASTA KOSKAAN LAKKAA EN.

 

On se vaan niin ihanaa, kun on monta hyvää ystävää... kiitos jokaiselle ystävälleni!