Tänään toi Posti-Pate tullessaan pakettikortin, jossa luki että maksikirje olisi noudettavissa postista. En kuitenkaan heti aamusta ehtinyt postiin läheä, sillä olin varannut pyykkituvan pariksi tunniksi. Sitten tulikin toinen päivän ylläri eli lapsuudenystäväni ja nykyäänkin vielä sellainen bestis, soitti tulevansa visiitille, jos vain minulle sopii. Mikäs siinä toki minulle sopi ja niin Ani lähti pyöräilemään kaupungista tänne taajamaan.
Muutaman tunnin aikana oli mukava turista kuulumisia ja juoda aamukahvit hyvässä seurassa. Ani lähti kotia kohti polkemaan ja minä odottelemaan ukkoa töistä, jotta pääsisin postiin hakemaan sitä ylläripakettia. Ihan uteliaisuus heräsi, että mitä ihmettä se Tanja on lähettänyt minulle. Vihdoin pääsin postiin ja hain yllättävän ison laatikon, joka ei todellakaan olisi mahtunut postiluukusta sisään. Autossa jo uteliaisuus heräsi ja katsokaapa mitä ihanaa paketti sisälsi. Lisäksi mukana oli ihana korttikin.

673935.jpg

Tuntui tosi sydäntä lämmittävältä, että tällaisia blogiystäviä löytyy, jotka haluavat ihan "muuten vaan" yllättää toisia blogituttuja lähettämällä yllätyspaketteja. Tosiaankin tuo laukku on ihan minun oloinen ja sen kai Tanjakin aavisti löytäessään sen Kasil'sin blogista myynnistä.
Sydämellinen kiitos Tanjalle ihanasta kassista.
Illalla käväisin vielä Gigantissa ja nyt sitten tuli ostettua kortinlukija, kun omassa tietokonnessani ei sellaista ylellisyyttä ole ollut vakiovarusteena. Lisäksi paketissa oli lisäosa, jossa on neljä lisäporttia. Nyt saa useampia lisälaitteita liitettyä tietokoneeseen ja portit riittävät.
Tänään sitten on lisäohjelmana se pissan keräys, joka tuntuu aivan turhalta kun sen olen jo kerran tehnyt. No, tässä maksuna toisten virheestä. Tosin jos siitä sitten saa selville vähän oikeamman laisia tuloksia kuin viimeviikolla. Sen mukaanhan munuaiseni toimisivat varmaan loistavasti. Nyt ei saalis ole kyllä lähellekään samaa luokkaa. Tämä lisähomma tietää sitten huomiselle kaupunkiin lähtöä. Onneksi taas torstaina päästään jo juhannustunnelmiin ja mökille, joten tanssikenkiä tässä kiillottelemaan ja juhannusmekkoa katsastamaan kaapista matkaan.