Iki-ihana Hallatar ojensi minun päivääni roppakaupalla hyvää mieltä.

1895252.jpg

Kiitos tästä kauniista tunnustuksesta!

Tällaisella kriteerillä hän nämä tunnustuksensa jakoi:

"Tahdon itse jakaa ne molemmat
eteenpäin oikein roppakaupalla
seuraaville blogimaailman
fantastisille kirjoittajille."

1895253.jpg

...niin minäkin sinun blogiasi Hallatar.

On tunne, kuin olisin voittanut tuplajättipotin lotossa.

Nyt on minun vuoroni listata näitä fantastisia blogeja, joista pidän, vaikka ei tässä suinkaan kaikki. Voisin yhtä hyvin listata kaikki blogit, joissa vierailen säännöllisesti. Tällä kertaa kuitenkin näille kymmenelle blogille ojennan nämä tunnustukseni:

Anni Tannin elämää

Verkkolehti InMediasRes

Obeesian sydän

Punaiset ruusut

Marjukan mietteet

Prognoosi

Tiitsa

Meemu

Kerroskiisseli

Lypsy

Hyvää mieltä muillekin, jos haluatte tästä ottaa mukaanne, niin olkaa hyvät!

Edit (12.9.2008)

Olen yllättynyt, sillä myös Auringonkukkametsä halusi antaa minulle tämän tunnustuksen:

1895253.jpg

Suurkiitos Auringonkukkametsäänkin. :)

1895253.jpg

...kuin myös sinulle Punaiset ruusut, joka halusi ojentaa vastalahjaksi myös minulle tämän tunnustuksen.


Tuossa sivupalkissani on osa vain niistä blogeista joita seuraan, mutta ottakaan te muutkin tämä tunnustus itsellenne, joiden blogissa käyn kommentoimassa. Lisää suosikkeja minulla on blogilistalla. "I love your blog, too". :)